«Думка про прогнозованість виходу у другий тур двох прохідних кандидатів – не відповідає дійсності. Соціологічні дослідження підтримки того чи іншого кандидата на Президента України є по своїй суті маніпулятивними, – заявив учора в політичній програмі Остапа Дроздова «Прямим текстом» керівник ЛОГО «Комітет виборців України» Роман Кошовий. – По Україні 45% відсотків людей, які не визначилися зі своїм вибором. Але треба сказати про те, що 60% людей – це ті, що взагалі відмовляються від участі в опитуваннях».
На думку пана Кошового, сьогодні ми чуємо соціологію приблизно 40% населення України. Також не треба забувати, що у двох основних «прохідних» кандидатів, їхніх прихильників у власності 90% ЗМІ, передовсім телебачення, які і формують громадську думку.
«Нас постійно лякають майбутніми виборами. Незважаючи на те, що на Західній Україні виборців приблизно стільки само, як у двох областях Східної України, скажімо Донецькій і Луганській, але це дуже сильні голоси. У 2004 році згуртовані голоси Західної України, дали поштовх до перемоги Ющенка. Теза про непрохідність чи прохідність того чи іншого кандидата – нав’язана суспільству. Я б радив голосувати за того кандидата, за якого хочете, незважаючи ні на що», – сказав Роман Кошовий.