Китайські компанії, що постачають споживчі товари до Росії, почали зупиняти продажі на платформах електронної торгівлі через різке падіння курсу рубля.
Про це повідомляє The Moscow TimesSouth з посиланням на China Morning Post.
Співрозмовники видання зазначили, що падіння російської валюти до мінімумів із березня 2022 року стурбувало китайських підприємців, особливо тих, хто торгував у рублях.
Зазначається, що Китай став найбільшим торговим партнером Росії і головним постачальником ширвжитку замість західних компаній, що пішли: за даними митниці, щомісяця до РФ ввозиться товарів з КНР на $10-11 млрд - удвічі більше, ніж до початку війни.
Понад 50% товарів на платформах електронної торгівлі приходять із Китаю, а частка китайських машин на авторинку досягла 70%.
Проте обвал рубля вже завдав китайським експортерам "серйозних збитків".
"З одного боку, девальвація рубля. підвищує ціни, послаблюючи бажання російських споживачів купувати. З іншого боку, коливання обмінного курсу "з'їдають" маржу китайських експортерів після оплати", - пише видання.
Джерело: