Вибори мера Харкова можуть стати найдорожчими з точки зору вкладень у рекламу в соцмережах.
До офіційного старту кампанії ще близько місяця. Але дехто із потенційних кандидатів веде рекламні кампанії вже понад півроку. Десятки тисяч доларів вже витрачено на рекламу у Facebook.
Станом на кінець липня рух виявив майже 40 сторінок, які активно ведуть кампанії за та проти потенційних кандидатів у міські голови. Загальна сума витрат із цих сторінок цьогоріч перевищила 2,5 млн грн.
Мустафаєва проти Терехова
Першою свою кампанію розпочала депутатка Харківської міської ради від "Слуги народу" Аліна Мустафаєва. Її активність у соціальних мережах зросла вже за кілька тижнів після смерті Геннадія Кернеса, у січні.
У депутатки є два типові різновиди дописів — про свою діяльність, а також дописи з критикою в. о. міського голови Ігоря Терехова. Вартість поширення окремих дописів — $400. Станом на 16 серпня на поширення рекламних дописів з основної сторінки Мустафаєвої витратили $14 600.
Рекламу на користь Мустафаєвої та проти Терехова розміщував зі своєї сторінки бізнесмен Дмитро Ніконов. Фактично сторінка Ніконова перетворилася на рекламний майданчик Мустафаєвої, де та розповідає про себе та критикує Терехова.
У січні - червні Ніконов витратив на такі дописи більше $12 тис, тож сукупні витрати на користь Мустафаєвої сягають майже $27 тис.
Судячи із частини дописів зі сторінок Мустафаєвої та Ніконова, депутатка розглядає можливість висування своєї кандидатури на виборах харківського міського голови, які мають відбутися 31 жовтня.
Просування Терехова і "чорнуха" на Добкіна
У квітні-травні у Facebook розгорнулася війна між Тереховим та Михайлом Добкіним. Загалом на користь Терехова і проти Добкіна працює щонайменше 24 різні сторінки у Facebook.
Джерело: