КП "Київпастранс" обіцяє запустити першу чергу швидкісної трамвайної лінії вже в кінці серпня. Повністю в експлуатацію її введуть пізніше через брак коштів.
За інформацією муніципальної газети "Хрещатик", ремонтні роботи на лінії швидкісного трамвая наближається до завершення, і на деяких ділянках його можуть запустити вже на День Незалежності.
"Введення в експлуатацію всіх ліній трохи затягнеться у часі. Це зумовлено напруженим фінансуванням. Коли робили прогнози на початку робіт, ніхто не передбачав кризу і його розмаху", - відзначив перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Анатолій Голубченко.
У той же час, його колега Денис Басс запевнив, що лінія швидкісного трамваю - один із пріоритетів міської влади в транспортній сфері, тому сюди буде притягнутий максимум ресурсів.
КП "Київпастранс також обіцяє, що зміниться не тільки швидкість руху трамваїв, але й умови перевезень. Зокрема, підприємство планує переобладнати 100 вагонів. У трамваях замінять всі гучні деталі, облаштують зручні сидіння і опустять підлогу. Крім вітчизняних на лінію запустять і кілька секційних трамваїв європейського виробництва.
Передбачається, що рухомий склад буде більш тихим і комфортним завдяки гумовим підкладках між рейками і бетонною основою. Також у місцях, де трамвайна лінія найближче розташована до житлових будинків, обіцяють встановити звукопоглинаючі бар'єри.
Після реконструкції лінія швидкісного трамвая збільшиться з 18,5 км до 20,2 км. Всі 13 станцій обладнають системами інформування пасажирів і турнікетами.
Нагадаємо, реконструкція трамвайної колії на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки "Гната Юри" розпочалася 2 червня 2007 року.
Київська лінія швидкісного трамваю - перша в Україні, експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) не мінялися жодного разу і на даний момент перебувають у зношеному стані.
"Введення в експлуатацію всіх ліній трохи затягнеться у часі. Це зумовлено напруженим фінансуванням. Коли робили прогнози на початку робіт, ніхто не передбачав кризу і його розмаху", - відзначив перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Анатолій Голубченко.
У той же час, його колега Денис Басс запевнив, що лінія швидкісного трамваю - один із пріоритетів міської влади в транспортній сфері, тому сюди буде притягнутий максимум ресурсів.
КП "Київпастранс також обіцяє, що зміниться не тільки швидкість руху трамваїв, але й умови перевезень. Зокрема, підприємство планує переобладнати 100 вагонів. У трамваях замінять всі гучні деталі, облаштують зручні сидіння і опустять підлогу. Крім вітчизняних на лінію запустять і кілька секційних трамваїв європейського виробництва.
Передбачається, що рухомий склад буде більш тихим і комфортним завдяки гумовим підкладках між рейками і бетонною основою. Також у місцях, де трамвайна лінія найближче розташована до житлових будинків, обіцяють встановити звукопоглинаючі бар'єри.
Після реконструкції лінія швидкісного трамвая збільшиться з 18,5 км до 20,2 км. Всі 13 станцій обладнають системами інформування пасажирів і турнікетами.
Нагадаємо, реконструкція трамвайної колії на ділянці від Кільцевої дороги до зупинки "Гната Юри" розпочалася 2 червня 2007 року.
Київська лінія швидкісного трамваю - перша в Україні, експлуатується з 1978 року. За цей час основні елементи лінії (трамвайні колії, контактний кабель живлення, апаратура системи автоматичного регулювання швидкості) не мінялися жодного разу і на даний момент перебувають у зношеному стані.