Цього року для порятунку київських доріг і тротуарів від ожеледиці куплять до 36 тисяч тонн технічної солі.
Як говорить директор КК «Київавтодор» Георгій Глинський, куплять і менш агресивний реагент - «Бішофіт».
«Його використовуватимемо як експеримент, наприклад, на мостах, де сіль використовувати небезпечно - вона роз'їдає металеві елементи конструкцій. Але у великих кількостях купити не вийде: тонна цього реагенту коштує близько 2 тисяч гривень, а звичайна сіль - 300 гривень», - говорить він.
Не дивлячись на те, що багато киян щозими скаржаться на зіпсоване через сіль взуття, замінювати реагенти там не будуть. «По-перше, абсолютно безпечних реагентів не існує в природі. А по-друге, здоров'я і життя людей не коштує зіпсованих підошов: ми не можемо допустити, щоб на тротуарах було слизько і падали люди», - говорить Глинський.
«Його використовуватимемо як експеримент, наприклад, на мостах, де сіль використовувати небезпечно - вона роз'їдає металеві елементи конструкцій. Але у великих кількостях купити не вийде: тонна цього реагенту коштує близько 2 тисяч гривень, а звичайна сіль - 300 гривень», - говорить він.
Не дивлячись на те, що багато киян щозими скаржаться на зіпсоване через сіль взуття, замінювати реагенти там не будуть. «По-перше, абсолютно безпечних реагентів не існує в природі. А по-друге, здоров'я і життя людей не коштує зіпсованих підошов: ми не можемо допустити, щоб на тротуарах було слизько і падали люди», - говорить Глинський.