Незабаром столичні ресторани, кафе, супермаркети чи перукарні стануть безіменними - мерія вважає великі вивіски рекламою і збирається їх демонтувати.
За словами начальника відділу зовнішньої реклами КМДА Андрія Корженка, на території Києва діє розпорядження, яке визначає статус зовнішньої реклами.
"Кожен будинок має затверджений паспорт фасаду, тому будь-що розміщенне на ньому може розцінюватися як реклама", - сказав Корженко.
За його словами, розміщення кожної таблички чи вивіски на будинку має бути погоджене з Головним управлінням містобудування та архітектури, мати паспорт інформаційної вивіски або дозвіл на її встановлення.
Водночас Корженко повідомив, що управління щодня проводить перевірки самовільного встановлення зовнішньої реклами.
"На сьогодні маємо 700 позицій, які є незаконними і, відповідно, підлягають демонтажу", - сказав Корженко, додавши, що поступово їх усіх знімуть.
За його словами, серед них назви кафе, магазинів тощо.
"Це називається самовільне розміщення. Власники вже потрапили в "чорний список", тому вони можуть самостійно демонтувати рекламу, або це зробимо ми", - сказав Корженко.
Однак, за словами голови асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, у цьому якесь непорозуміння, бо назва магазину чи ресторану не може вважатися рекламою.
"Є закон про рекламу, який чітко визначає, що є реклама, а що є інформаційна вивіска. Там вказано, що інформаційна вивіска не є рекламою. А інформаційна вивіска - це, наприклад назва закладу, яка розміщена не вище першого поверху будинку, або над першим поверхом будинку, в якому знаходиться, наприклад, підприємство", - сказав Біденко.
Він підтвердив, що коли будується будинок, то він звісно має план, але цей план можна змінювати.
"І на будинку можна розміщувати інформаційні вивіски і рекламу величезних розмірів, лише за умови, що це не суперечить правилам безпеки", - сказав Біденко.
"Українська правда. Київ"
"Кожен будинок має затверджений паспорт фасаду, тому будь-що розміщенне на ньому може розцінюватися як реклама", - сказав Корженко.
За його словами, розміщення кожної таблички чи вивіски на будинку має бути погоджене з Головним управлінням містобудування та архітектури, мати паспорт інформаційної вивіски або дозвіл на її встановлення.
Водночас Корженко повідомив, що управління щодня проводить перевірки самовільного встановлення зовнішньої реклами.
"На сьогодні маємо 700 позицій, які є незаконними і, відповідно, підлягають демонтажу", - сказав Корженко, додавши, що поступово їх усіх знімуть.
За його словами, серед них назви кафе, магазинів тощо.
"Це називається самовільне розміщення. Власники вже потрапили в "чорний список", тому вони можуть самостійно демонтувати рекламу, або це зробимо ми", - сказав Корженко.
Однак, за словами голови асоціації зовнішньої реклами Артема Біденка, у цьому якесь непорозуміння, бо назва магазину чи ресторану не може вважатися рекламою.
"Є закон про рекламу, який чітко визначає, що є реклама, а що є інформаційна вивіска. Там вказано, що інформаційна вивіска не є рекламою. А інформаційна вивіска - це, наприклад назва закладу, яка розміщена не вище першого поверху будинку, або над першим поверхом будинку, в якому знаходиться, наприклад, підприємство", - сказав Біденко.
Він підтвердив, що коли будується будинок, то він звісно має план, але цей план можна змінювати.
"І на будинку можна розміщувати інформаційні вивіски і рекламу величезних розмірів, лише за умови, що це не суперечить правилам безпеки", - сказав Біденко.
"Українська правда. Київ"