Українські ЗМІ не дають жінкам жодного шансу серйозно заявити про себе у суспільстві. Такі дані дослідження наводить Інститут масової інформації (ІМІ), повідомляє
Попри те, що, за даними Держкомстату, жінок в Україні проживає більшість - 56%, а серед журналістів вони становлять 54%, за представленням у медіа вони значно поступаються чоловікам. В середньому експерти ІМІ за місяць проаналізували близько тисячі матеріалів в інтернет-виданнях та 550 - у друкованих ЗМІ.
Зокрема, чоловіки є героями публікацій, в середньому, у 80% випадках, і лише 20% матеріалів ЗМІ присвячені жінкам. Жінки здебільшого згадуються в несерйозних публікаціях, світській хроніці, плітках про сімейне життя відомих людей, описі суконь тощо.
82% всіх експертів є представниками чоловічої статі, і лише 18% припадає на жінок.
Читайте також:" Найнесподіваніші запитання на співбесідах у найкращі компанії світу".
Практично єдиною темою, в якій жінки виступають основними героями, були матеріали на соціально-побутову тематику, винятком є публікації, присвячені Юлії Тимошенко, яка також була єдиною героїнею політичних матеріалів у вересні.
Джерело: