Співробітники прес-служби угорської авіакомпанії Wizz Air надали коментар інциденту з журналістом Романом Скрипіним, який трапився на борту літака рейсу Гамбург-Київ.
У тому числі, зазначається, що коли відбувалася посадка, одна з бортпровідниць, громадянка Чехії, яка не володіє українською, звернулася до Скрипіна англійською – однією з міжнародних мов, які традиційно застосовуються на всіх рейсах.
«У зв’язку з тим, що бортпровідниця не звернулася українською до цього пасажира, він почав використовувати нецензурну лексику його поведінка стала ще більш агресивною. Пасажир зайняв одне з місць підвищеної комфортності та відмовився за нього заплатити додатковий збір», - розповіли в авіакомпанії. Крім того, у прес-службі Wizz Air зауважили, що члени екіпажу компанії у цій ситуації поводилися у відповідності до діючих правил поведінки, проявляючи розуміння та не один раз просячи пасажира заспокоїтися.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україні може з'явитися Антикорупційний суд
«Потім ситуація загострилася, тому що пасажир ніяк не реагував на прохання бортпровідників. Через це, згідно з правилами безпеки Wizz Air, про даний випадок було повідомлено у відповідні правоохоронні органи відразу після приземлення літака », - додали в прес-службі.
Джерело: