Співробітники «Укрзалізниці» ввели додатковий «сервіс» для пасажирів з електронними квитками – тепер їх просто знімають з поїздів.
Про це пише на своїй сторінці у Фейсбуці Валерій Литонинский, український журналіст.
За його словами, інцидент стався в поїзді Запоріжжя-Київ. Він зазначає, що вперше поїхав на цьому поїзді і відразу сталася прикра неприємність. До цього проблем з електронними квитками не було – журналіст показував їх на телефоні провідникам, і ті пропускали в вагон, проте на цей раз провідник заявив, що немає сканера і послав до начальника поїзда. Точніше, Наталія Мірошниченко, швидше, виштовхувала з тамбура, а не відправляла до начальника. Вона покликала на допомогу «двох здоровенних мужиків і кричала нестямним голосом, підкреслив Литонинский.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: ІнформНапалм: Терористи хотіли "повторити", але отримали жорстку відсіч від ЗСУ
На підмогу прийшли кілька пасажирів, завдяки чому чергова по вокзалу роздрукувала квиток і сунула його провідниці. Журналіста чекали тридцять хвилин, і поїзд вирушив із запізненням.
Джерело: