Блок Юлії Тимошенко переконаний, що, скасовуючи усі проїзні квитки, якими можна користуватись більше місяця, столична влада автоматично підніме тариф на проїзд утричі.
Про це заявив голова транспортної комісії Київради, депутат Дмитро Олійник, повідомляє прес-служба БЮТ.
Головне управління з питань цінової політики КМДА пропонувало скасувати довгострокові проїзні квитки на одній з найближчих сесій Київради, аргументуючи свою позицію збитковістю транспортних підприємств столиці. Так, КП "Київський метрополітен" I півріччя 2009 року закінчив зі збитками 125 486 тисячі гривень, а КП "Київпастранс" - 121 790 тисячі гривень.
"Чому за непрофесійність команди Леоніда Черновецького знову мають розплачуватись кияни? Адже чудово розуміючи, що ані Мінекономіки, ані Мінтранс не узгодять підвищення разового проїзду, КМДА вирішила схитрувати - скасувати усі проїзні квитки, якими можна користуватись більше місяця, та обмежити кількість поїздок у проїзному на метро 70-ма", - пояснив Олійник.
Він наголосив, що у разі відміни довгострокових проїзних мало би збільшитись користування одноразовими та місячними проїзними квитками, в які закладений тариф однозначно вищий за довгостроковий.
"І тоді вже точно ніхто не їздив би ані за 50 копійок, як це було закладено у річному проїзному квитку, ані за 1 гривню. Фактично, тариф одночасно збільшився б втричі. Ми не можемо цього допустити", - сказав Олійник.
У зв'язку з цим БЮТ виступає категорично проти скасування довгострокових проїзних квитків на проїзд у міському транспорті Києва.
Головне управління з питань цінової політики КМДА пропонувало скасувати довгострокові проїзні квитки на одній з найближчих сесій Київради, аргументуючи свою позицію збитковістю транспортних підприємств столиці. Так, КП "Київський метрополітен" I півріччя 2009 року закінчив зі збитками 125 486 тисячі гривень, а КП "Київпастранс" - 121 790 тисячі гривень.
"Чому за непрофесійність команди Леоніда Черновецького знову мають розплачуватись кияни? Адже чудово розуміючи, що ані Мінекономіки, ані Мінтранс не узгодять підвищення разового проїзду, КМДА вирішила схитрувати - скасувати усі проїзні квитки, якими можна користуватись більше місяця, та обмежити кількість поїздок у проїзному на метро 70-ма", - пояснив Олійник.
Він наголосив, що у разі відміни довгострокових проїзних мало би збільшитись користування одноразовими та місячними проїзними квитками, в які закладений тариф однозначно вищий за довгостроковий.
"І тоді вже точно ніхто не їздив би ані за 50 копійок, як це було закладено у річному проїзному квитку, ані за 1 гривню. Фактично, тариф одночасно збільшився б втричі. Ми не можемо цього допустити", - сказав Олійник.
У зв'язку з цим БЮТ виступає категорично проти скасування довгострокових проїзних квитків на проїзд у міському транспорті Києва.
| Теги: Черновецький, КМДА, квитки, БЮТ, метро