Влада призупиняє плани з розвитку Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену (гілки на Троєщину).
Про це повідомив заступник голови КМДА Ілля Сагайдак.
Як альтернативу влада міста пропонує мешканцям мікрорайону новий транспортно-інфраструктурний проект — "швидкісний коридор", відокремлену полосу для комунального транспорту.
"Ми фізично виділимо смугу для громадського транспорту, щоб туди не могли заїхати автомобілісти. Тролейбус чи автобус (покаже ТЕО) обладнають датчиком GPS, який під час наближення громадського транспорту до перехрестя вмигає довге зелене світло. На зупинках встановлять спеціальні турнікети, тобто, по суті, це буде наземне метро", — розповів Ілля Сагайдак.
На першому етапі розвитку системи швидкісного коридору передбачена реалізація лінії "Троєщина — Чоколівка" із відгалуженням на Відрадний із потенційним добовим попитом у 140 тис. пасажирів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В "ДНР" закликають Україну зняти блокаду
Проект враховує реконструкцію 22 км дороги, забезпечення зручного доступу до станцій і пересадочних вузлів — станція метро Петрівка, трамвайна зупинка на вул. Кирилівській, станції метро Дорогожичі, Шулявська, лінія швидкісного Борщагівського трамваю, зупинка електрички "Караваєві дачі", вихід на Севастопольську площу. За попередніми оцінками, реалізація ідеї коштуватиме 100 млн євро.
"Щоб побудувати лінію метро (на Троєщину. - ред.) потрібно 10-15 років, а враховуючи, як триває таке будівництво в Україні, то всі 20 років. А цей проект ("швидкісний коридор". - ред.) можна реалізувати за три роки", — каже Сагайдак.
Раніше писали, що Подільсько-Вигурівська лінія метро на Троєщину може коштувати Києву 31 млрд 550 млн грн.
Джерело: