Одною з найбільш обговорюваних в соцмережах тем сьогодні є закидуванням фарбою біл-бордів кандидата в президенти Михайла Добкіна.
Як кажуть джерела "ДС" в штабі Добкіна, це їх власна технологія: ідея виникла відразу після того, як Добкіна ледь не побіли в Луганську. Тоді, він ледве вирвався від розлюченого натовпу. Більше в натовп вирішили Добкіна не посилати, а відтак придумали, як зробити із нього жертву без небезпеки для нього самого.
Більше того, якщо подивитися на географію "закидувань" фарбою Добкіна, то виходить, що його не люблять переважно в самому Києві. В інших регіонах ця пошесть чогось не розповсюдилася.
Щодо стратегічної мети закидувань фарбою, то вона (окрім створення іміджу жертви режиму) має на меті створити одночасно образ Добкіна - єдиного реального ворога режиму, якого бояться настільки, що розмальовують його білборди.
Чи допоможе це Добкіну - питання риторичне. Але те, що це викликало певний резонанс в мережах - говорить, що піарники Добкіна рухаються в правильному напрямку. Правда, бабусі з Донбасу, які є костяком електорату Допи фейсбуки не читають.
Джерело: