Регіонали не бояться бойкоту їхнього бізнесу. Про це повідомив депутат-регіонал і львівський бізнесмен Олег Баляш.
У Львові після оголошення бойкоту компаній Партії регіоналів покупці не відмовилися від товарів та послуг.
Експерти вказують, що успіху кампанія могла б досягнути за умови широко розголосу та наявності альтернативи товарам, від яких пропонують відмовитись.
Депутат-регіонал, львівський бізнесмен Олег Баляш розповів, що поки що кампанія жодних економічних втрат йому не завдала.
"Це радше іміджеві втрати та політичний тиск, але ми не хочемо загострення і ставимося до цього толерантно", - каже бізнесмен.
Хоча зауважує, що його бізнес може дати серйозну відсіч такій ініціативі.
"Наші підприємства є одними з найбільших платників податків в області... Якщо тиск продовжуватиметься, ми можемо змінити юридичну адресу, приміром, на Київ", - заявив Баляш.
Кампанія бойкоту, вважає він, дискредитує самих євромайданців, бо на його підприємствах працює понад півтори тисячі людей.
"Я міг би звернутися до суду чи написати заяву в силові органи, що на мене тиснуть як на політика і бізнесмена, але це зайва конфронтація", - каже Баляш.
Проте юристи переконуюють, що якось вплинути через суд чи силовиків фактично неможливо.
Як повідомлялось, у соціальній мережі Facebook створили спеціальну сторінку, на якій закликають українців чинити економічний тиск на Партію регіонів, бойкотувавши купівлю товарів відповідних компаній.
Джерело: