З-поміж кандидатів на посаду мера Києва найдорожчою була виборча кампанія нардепки від "Слуги народу" Ірини Верещук.
Про це повідомляє Громадянська мережа "ОПОРА" з посиланням на проміжні фінансові звіти 8 з 20 кандидатів на посаду міського голови.
Верещук витратила на кампанію понад 22 млн грн. Із них 95 тис. грн - на виготовлення матеріалів передвиборної агітації, 15 млн - на використання ЗМІ, 1,3 млн - на розміщення матеріалів передвиборної агітації в інтернеті та 5,7 млн - на зовнішню рекламу.
Кандидат від партії "Голос" Сергій Притула використав на кампанію понад 13 млн грн.
Андрій Пальчевський від політпартії "Перемога Пальчевського" - понад 2 млн грн.
Кандидат від партії "Громадський рух Миколи Томенка "Рідна країна" Микола Томенко використав на кампанію близько 414 тис. грн.
Михайло Поживанов від "Радикальної партії" на рекламу потратив 282 тис. грн. Сергій Гусовський від партії "За майбутнє" - 250 тис. грн, Олександр Попов від ОПЗЖ - 157 тис. грн.
Кандидат від партії "Екологічна альтернатива" Єгор Фірсов прозвітував, що на рахунок виборчого фонду кандидата не надходило коштів, тож не було й витрат.
Але "ОПОРА" фіксувала політрекламу зі сторінки Фірсова у Facebook. За даними мережі, рекламу кандидата оплачувала політсила, від якої він балотувався, і впродовж 5 вересня - 12 жовтня ці витрати становили понад $1,9 на 92 рекламні дописи.
За виборчим кодексом проміжні звіти кандидати повинні подати не пізніше, ніж за п'ять днів до дня голосування, а остаточний фінансовий звіт - не пізніш як на сьомий день після виборів, нагадали в мережі.
Джерело: