Найбільше коштів на рекламу у Facebook витратила політична партія "Голос" — $232,3 тис.
Такі результати проміжного звіту спостереження за виборами Громадської мережі ОПОРА, яка спиралася на дані Звіту бібліотеки реклами.
"Голос" розмістив у Facebook 470 рекламних дописів. На другому місці "Європейська солідарність" Порошенка — 205 дописів за $209,8 тис. Обидві партії обирали цільовою авдиторією реклами Львів і Київ, найменше їхню рекламу бачити жителі східних областей.
Серед тих, хто найменше витратив на рекламу у Facebook, партія Гриценка "Громадянська позиція", партія "Незалежність" і Всеукраїнське об'єднання "Факел".
Загалом партії та кандидати витратили на рекламу в соцмережі понад $1 млн 800 тис., тобто 48 млн грн. Найчастіше політичну рекламу у Facebook дивилися жителі Києва, Львівщини та Дніпропетровщиини. Найменше такої реклами бачили жителі Луганщини та Херсонщини.
За найактивніший період кампанії політики опублікували 40,4 тис. рекламних повідомлення, до того ж їхня кількість зростала з наближенням безпосередньої дати виборів — 21 липня.
Джерело: