Більшість негативного контенту про кандидатів у президенти, які пройшли до другого туру, журналісти спрямовують проти Петра Порошенка.
Про це свідчать результати дослідження "Хто мочить кандидатів", проведеного Інститутом масової інформації.
Як повідомляється, дослідили публікації 20 онлайн-видань у період з 1 по 5 квітня. До вибірки потрапило 6918 текстів. Із них 301 текст мав негативну тональність, тобто 4,35% загальної кількості. Сюди увійшли також фейки і матеріали з ознаками чорного піару.
"Більше новин з негативною тональністю були спрямовані проти Петра Порошенка – 77,7% (234 тексти), у той час як проти Володимира Зеленського – 22,3% (67 текстів)", – повідомляють в дослідженні.
Дослідники стверджують, що характер таких новин також відрізнявся. Так, проти Зеленського переважно використовували аргументацію, чому цей кандидат є некомпетентним, а проти Порошенка поширюються фейки.
Джерело: