Найбільше грошей на зовнішню рекламу витрачають президент Петро Порошенко та колишня прем'єр-міністр Юлія Тимошенко.
Про це сказав експерт руху "Чесно" Ігор Фещенко.
"Ключові кандидати Порошенко і Тимошенко витратили на кампанію вже кожен точно по 100-150 мільйонів гривень. Якщо рахувати всіх кандидатів, ці вибори обійдуться в мільярди", - сказав експерт "Громадське радіо"
"Наприклад, нові білборди Тимошенко, які з'явилися минулого тижня. Тираж – майже 2500 одиниць. Вартість однієї площини впродовж місяця в Києві від 5 до 35 тисяч гривень, у регіонах – від 2 до 7-8 тисяч. Візьмемо усереднене – 4 тисячі гривень. Кампанія на 2500 білбордів мала б обійтися приблизно в 10 мільйонів гривень на місяць.
Розвішані білборди по країні обходяться в 10 млн грн на місяць
За масштабами співмірною є кампанія Порошенка. Єдине – у самого Порошенка, швидше за все, заперечать (і заперечують), що ці білборди є агітацією. Це білборди про томос для України, де фотографія президента з главою Православної церкви України", - розповів активіст.
В законодавстві є проблема з термінами агітації, політичної реклами: коли цей термін діє, а коли ні, зауважив експерт.
"Для президента Порошенка він (термін. - Gazeta.ua) почне діяти з моменту його реєстрації як кандидата. Відповідно вся реклама, що спонукатиме виборця голосувати за нього, буде агітацією. Якщо це відбувається до, можна уникати відповідальності, звітування про витрати. Порошенко досить цікаво з цим робить, бо кампанію почав дуже давно. В АП не можуть пояснити, де беруться ці різні білборди", - розповів Ігор Фещенко.
Джерело: