Найчастіше політичну "джинсу" в українських інтернет-ЗМІ замовляють Юлія Тимошенко (25%). А також опозиційна платформа - за життя, від якої в президенти балотуватиметься екс-регіонал Юрій Бойко (23%).
Замовні матеріали зазвичай публікуються як прихована реклама або антиреклама у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм. Про це свідчать результати дослідження вмісту 10 онлайн-ресурсів, проведеного Інститутом масової інформації.
"В національних інтернет-медіа стартувала передвиборча кампанія, на відміну від регіональних медіа, де поки що панує тиша. Тільки протягом одного тижня листопада в 10 популярних інтернет-ЗМІ експерти ними нарахували 284 матеріали з ознаками замовлення, 71% яких мали політичний напрям", - сказано в дослідженні.
Найбільш часто замовні матеріали у вигляді новин, аналітики, авторських тестів або телепрограм випускали такі ресурси як Оглядач (65 матеріалів) і сайт каналу 112 Україна (46 матеріалів), проти якого раніше РНБО ввела санкції за антиукраїнську діяльність.
Джерело: | Теги: політика





