Російська пропаганда змінює тактику.
Про це пише The Economist.
Раніше Україна зображувалася як "неонацистська держава, солдати якої спалюють села і розпинають дітей" на сході країни. Але останнім часом риторика змінилася.
"Зараз у російських ЗМІ України зображується як держава-невдаха, який не може повернути свої борги і порушує норми міжнародного права, через що змушує панікувати своїх західних партнерів. Видання пише, що навіть міжнародні відносини описуються російським телебаченням з зручного для кремлівської пропаганди сторони", - йдеться у матеріалі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Російські колони бронетехніки перетнули український кордон
Зокрема недавній візит американського держсекретаря Джона Керрі був представлений як тріумф Кремля, хоча на Заході дотримуються зовсім іншої точки зору, пише видання.
Джерело: