Кияни стали в два рази більше скаржитися на якість хліба. За І півріччя 2009 року Головне управління з питань захисту прав споживачів КМДА отримало 50 скарг на погану якість хлібобулочних виробів. Для порівняння, за цей же період 2008 року таких скарг було 32. Про це 11 вересня в ході чергової перевірки однієї з торговельних мереж столиці за якістю хліба повідомив начальник ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА Сергій Кияниченко, повідомляє "Главред".
За словами Кияниченко, при ситуації, коли ціни на хліб у столиці знову стали підніматися, людей стала турбувати не тільки вартість цієї продукції, але особливо та її якість. Зокрема, після останньої перевірки в управління протягом двох тижнів надійшло 11 скарг.
"За два тижні нами були взяті на лабораторні дослідження 9 зразків хліба. З 9-ти, на жаль, чотири виявилися такими, що не відповідають державному стандарту", - заявив Кияниченко. У цих випадках у складі виявили в три рази менше жирів, які є одним з основних складових хліба. Якщо масова частка жирів трохи нижче норми, це не викликає отруєння, однак споживач вже не отримує ту якість, за що він платить гроші. До речі, такий хліб досить рано черствіє і зазнає змін кольору. Всі чотири зразки належали одному виробника - ЗАТ "Переяслав-Хмельницький".
Чиновник також відзначив, що раніше жодних скарг на адресу київських виробників за якістю хлібобулочних виробів не було. Однак сьогоднішня перевірка, влаштована спільно з представниками ЗМІ в торговому супермаркеті "Сільпо" на Чоколівському бульварі, була викликана скаргою киянки. Тут вже під сумнів потрапляє підприємство "Київхліб" (хлібокомбінат № 12).
"Чи можемо фіксувати той факт, що люди постійно скаржаться на одне й те саме. І фактично на сьогодні скарга надійшла вже на київського виробника, не дивлячись на те, що попередні перевірки не виявили будь-яких істотних порушень", - заявив Кияниченко. При цьому чиновник відзначив, що КП "Київхліб" останнім часом втратило свою позицію на ринку за обсягом реалізації хлібобулочних виробів у Києві.
В основному люди скаржаться на те, що хліб дуже рано черствіє або вже продається черствим. Також скаржаться на наявність цвілі і невідповідність кольору. "Цвіль може бути багато від чого. Ми бачили зелену або жовту цвіль. Жовта - це ознаки наявності картопляної палички. Це говорить про те, що не у відповідності з технологією виробництва могло бути застосоване зерно. Найгірше, що можна на сьогодні вживати в хлібі , це вживати хліб з наявністю в ньому картопляної палички, яка може викликати різні отруєння в організмі людини. А систематичне вживання може викликати астматичні захворювання ", - розповів начальник ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА.
Кияниченко також повідомив, що ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА не отримало кошти, заплановані в бюджеті цього року на лабораторні дослідження, які були основною складовою діяльності ГУ для встановлення якості тієї чи іншої продукції. У зв'язку з цим фахівцям цього управління доводиться залучати до таких робіт громадські організації або СЕС, що значно ускладнює контроль за якістю продукції.
"За два тижні нами були взяті на лабораторні дослідження 9 зразків хліба. З 9-ти, на жаль, чотири виявилися такими, що не відповідають державному стандарту", - заявив Кияниченко. У цих випадках у складі виявили в три рази менше жирів, які є одним з основних складових хліба. Якщо масова частка жирів трохи нижче норми, це не викликає отруєння, однак споживач вже не отримує ту якість, за що він платить гроші. До речі, такий хліб досить рано черствіє і зазнає змін кольору. Всі чотири зразки належали одному виробника - ЗАТ "Переяслав-Хмельницький".
Чиновник також відзначив, що раніше жодних скарг на адресу київських виробників за якістю хлібобулочних виробів не було. Однак сьогоднішня перевірка, влаштована спільно з представниками ЗМІ в торговому супермаркеті "Сільпо" на Чоколівському бульварі, була викликана скаргою киянки. Тут вже під сумнів потрапляє підприємство "Київхліб" (хлібокомбінат № 12).
"Чи можемо фіксувати той факт, що люди постійно скаржаться на одне й те саме. І фактично на сьогодні скарга надійшла вже на київського виробника, не дивлячись на те, що попередні перевірки не виявили будь-яких істотних порушень", - заявив Кияниченко. При цьому чиновник відзначив, що КП "Київхліб" останнім часом втратило свою позицію на ринку за обсягом реалізації хлібобулочних виробів у Києві.
В основному люди скаржаться на те, що хліб дуже рано черствіє або вже продається черствим. Також скаржаться на наявність цвілі і невідповідність кольору. "Цвіль може бути багато від чого. Ми бачили зелену або жовту цвіль. Жовта - це ознаки наявності картопляної палички. Це говорить про те, що не у відповідності з технологією виробництва могло бути застосоване зерно. Найгірше, що можна на сьогодні вживати в хлібі , це вживати хліб з наявністю в ньому картопляної палички, яка може викликати різні отруєння в організмі людини. А систематичне вживання може викликати астматичні захворювання ", - розповів начальник ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА.
Кияниченко також повідомив, що ГУ з питань захисту прав споживачів КМДА не отримало кошти, заплановані в бюджеті цього року на лабораторні дослідження, які були основною складовою діяльності ГУ для встановлення якості тієї чи іншої продукції. У зв'язку з цим фахівцям цього управління доводиться залучати до таких робіт громадські організації або СЕС, що значно ускладнює контроль за якістю продукції.