Про це заявив директор департаменту утилізації відходів "Київспецтрансу Геннадій Малярчук, пише "Комсомольська правда".
З початку року працівники асенізаторської служби "Київспецтранс" отримують зарплату усе рідше, єдина зливальна станція на межі зупинки, а саму компанію, що займається утилізацією відходів, можуть викупити іноземні бізнесмени.
"Нашому становищу не позаздриш. Уже два місяці ми не можемо виплатити зарплату, а ЖЕКи заборгували нам близько 11 мільйонів гривень! Є проблеми і з пальним. Адже в бюджеті закладалася вартість за ціною 3,2 гривні за літр, а ціни підскочили", - сказав Малярчук.
Проте, це ще не всі біди сміттярів, адже уже цього року "Київспецтранс" може опинитися в руках бізнесменів. Ще з 2002 року комунальним підприємством володіє не тільки місто, а і приватні асенізатори.
"Уже сім років 47% акцій "Київспецтрансу" належать компанії з акціонерами з Росії. На жаль, за весь цей час наш основний акціонер купив лише кілька тисяч сміттєвих контейнерів і один сміттєвоз. На щастя, 51% акцій поки що у власності міста. Тому нас хоч трохи дотують з бюджету", - сказав Малярчук.
За його словами, нещодавно на аукціон виставили контрольний пакет акцій підприємства, тож воно може повністю перейти в приватні руки.
"Нічого гарного від цієї угоди не чекаємо, адже господар, як правило, переслідує єдину мету - заробити. А от вкладати гроші в розвиток ніхто не хоче", - сказав Малярчук.
Незважаючи на важкий стан справ, співробітники "Київспецтрансу" продовжують ходити на роботу, адже якщо вони перестануть працювати, то може зупинитися і місто.
"Нашому становищу не позаздриш. Уже два місяці ми не можемо виплатити зарплату, а ЖЕКи заборгували нам близько 11 мільйонів гривень! Є проблеми і з пальним. Адже в бюджеті закладалася вартість за ціною 3,2 гривні за літр, а ціни підскочили", - сказав Малярчук.
Проте, це ще не всі біди сміттярів, адже уже цього року "Київспецтранс" може опинитися в руках бізнесменів. Ще з 2002 року комунальним підприємством володіє не тільки місто, а і приватні асенізатори.
"Уже сім років 47% акцій "Київспецтрансу" належать компанії з акціонерами з Росії. На жаль, за весь цей час наш основний акціонер купив лише кілька тисяч сміттєвих контейнерів і один сміттєвоз. На щастя, 51% акцій поки що у власності міста. Тому нас хоч трохи дотують з бюджету", - сказав Малярчук.
За його словами, нещодавно на аукціон виставили контрольний пакет акцій підприємства, тож воно може повністю перейти в приватні руки.
"Нічого гарного від цієї угоди не чекаємо, адже господар, як правило, переслідує єдину мету - заробити. А от вкладати гроші в розвиток ніхто не хоче", - сказав Малярчук.
Незважаючи на важкий стан справ, співробітники "Київспецтрансу" продовжують ходити на роботу, адже якщо вони перестануть працювати, то може зупинитися і місто.