Багато кияни звернули увагу на те, що таксі в останні два-три тижні обходиться на 5-10 гривень дорожче.
"Спочатку, приблизно після Нового року, ціни впали, - згадує Аліна, яка часто їздить з проспекту Правди на Контрактову площу. - Раніше поїздка обходилася в 30 гривень. А два дні тому за той самий маршрут довелося віддати на 7 гривень більше. Причину в службі таксі мені ніхто не пояснив.
Журналісти обдзвонити кілька великих служб приватного перевезення. Диспетчери стверджують, що нічого не змінилося.
"Наш мінімальний тариф як був, так і залишився 20 гривень", - відповіла оператор.
Відповідаючи на запитання про те, чому проїзд з Троєщини на Поділ на 10 гривень дорожче, ніж минулого тижня, оператор сказала: "Можливо, трохи накинули плату за 1 км ... Бензин адже став трішки дорожчим".
В іншій службі все-таки зізналися, що розцінки збільшили з 2,5 грн за 1 км до 3 грн. І, за словами диспетчера, так вчинили практично всі. Головна причина не стільки у подорожчанні бензину, скільки в тому, що кількість замовлень катастрофічно впала - а компаніям потрібно якось заробляти гроші.
"Реальних передумов для подорожчання проїзду немає, - впевнений в.о. голови Всеукраїнської профспілки таксистів у Києві Володимир Денисенко. - Можливо, приватні перевізники просто намагаються трохи підзаробити, граючи таким чином з цінами. Берут більше за простий і кілометраж ... Насправді вартість палива не сильно позначається, адже вона з самого спочатку закладається в суму".
Журналісти обдзвонити кілька великих служб приватного перевезення. Диспетчери стверджують, що нічого не змінилося.
"Наш мінімальний тариф як був, так і залишився 20 гривень", - відповіла оператор.
Відповідаючи на запитання про те, чому проїзд з Троєщини на Поділ на 10 гривень дорожче, ніж минулого тижня, оператор сказала: "Можливо, трохи накинули плату за 1 км ... Бензин адже став трішки дорожчим".
В іншій службі все-таки зізналися, що розцінки збільшили з 2,5 грн за 1 км до 3 грн. І, за словами диспетчера, так вчинили практично всі. Головна причина не стільки у подорожчанні бензину, скільки в тому, що кількість замовлень катастрофічно впала - а компаніям потрібно якось заробляти гроші.
"Реальних передумов для подорожчання проїзду немає, - впевнений в.о. голови Всеукраїнської профспілки таксистів у Києві Володимир Денисенко. - Можливо, приватні перевізники просто намагаються трохи підзаробити, граючи таким чином з цінами. Берут більше за простий і кілометраж ... Насправді вартість палива не сильно позначається, адже вона з самого спочатку закладається в суму".
| Теги: таксі