Хвилина розмови - 8 гривень
З 1 квітня телефонна довідка Міжнародного аеропорту аеропорту Бориспіль стала платною.
Тепер за хвилину розмови з оператором доведеться заплатити 8 гривень.
За словами заступника гендиректора з виробництва аеропорту "Бориспіль" Сергія Мурашкіна, це не першоквітневий розіграш.
"Дійсно, довідка стала платною. Змінився і номер телефону довідки. Тепер на колишньому контакті (044) 490-47-77 спрацьовує автомат і переадресовує на 8-900-11-657-11 (зі стаціонарного апарата) і на 657 (з мобільного). Вартість 1 хвилини - 8 гривень без плати за з'єднання", - сказав Мурашкін.
Він відзначив, що нововведення було зумовлене тим, що аеропорт, підрахувавши усі витрати на облаштування нового call-центра (а це близько $250 000), який би відповідав усім вимогам, вирішив укласти контракт з однієї з українських компаній зв'язку, мовляв, так ощадливіше.
"Ми уклали контракт на три роки. У них не тільки є все необхідне устаткування для зв'язку з клієнтами аеропорту, але і навчений персонал. Колектив, який працював у нас у довідці, перейшов працювати туди. Тому всі робочі місця збережені", - сказав Мурашкін.
Він відзначив, що платна лінія уже за перший день викликала чимало скарг.
Керівництво аеропорту запевняє, що якщо будуть проколи в компанії-партнера, то договір розірвуть. А поки пропонують українцям скаржитися по телефону довіри - (044) 585-74-11.
Варто відзначити, що у довідкову аеропорту "Бориспіль" щодня надходило близько 3000 дзвінків з усієї України.
За матеріалом
Тепер за хвилину розмови з оператором доведеться заплатити 8 гривень.
За словами заступника гендиректора з виробництва аеропорту "Бориспіль" Сергія Мурашкіна, це не першоквітневий розіграш.
"Дійсно, довідка стала платною. Змінився і номер телефону довідки. Тепер на колишньому контакті (044) 490-47-77 спрацьовує автомат і переадресовує на 8-900-11-657-11 (зі стаціонарного апарата) і на 657 (з мобільного). Вартість 1 хвилини - 8 гривень без плати за з'єднання", - сказав Мурашкін.
Він відзначив, що нововведення було зумовлене тим, що аеропорт, підрахувавши усі витрати на облаштування нового call-центра (а це близько $250 000), який би відповідав усім вимогам, вирішив укласти контракт з однієї з українських компаній зв'язку, мовляв, так ощадливіше.
"Ми уклали контракт на три роки. У них не тільки є все необхідне устаткування для зв'язку з клієнтами аеропорту, але і навчений персонал. Колектив, який працював у нас у довідці, перейшов працювати туди. Тому всі робочі місця збережені", - сказав Мурашкін.
Він відзначив, що платна лінія уже за перший день викликала чимало скарг.
Керівництво аеропорту запевняє, що якщо будуть проколи в компанії-партнера, то договір розірвуть. А поки пропонують українцям скаржитися по телефону довіри - (044) 585-74-11.
Варто відзначити, що у довідкову аеропорту "Бориспіль" щодня надходило близько 3000 дзвінків з усієї України.
За матеріалом
Комсомольська правда