Українські мобільні оператори до п'ятниці нададуть Національній комісії регулювання зв'язку (НКРЗ) зразки реклами власних послуг з "нульовими" тарифами.
Про це повідомляється в прес-релізі НКРЗ.
Рішення було прийняте в ході наради держрегулятора з представниками операторів та Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт).
Відповідно до прес-релізу, зразки реклами буде передано Держспоживстандарту для аналізу відповідності вимогам законів "Про захист прав споживачів" та "Про рекламу".
Як повідомлялося, рішення НКРЗ про заборону так званих "нульових" тарифів на послуги мобільного зв'язку прийнято на минулому тижні.
У комісії вважають, що встановлювані на цей час мобільними операторами "нульові" тарифи найчастіше є обманом споживача, оскільки хоча й декларують "нульову" вартість всередині мережевих і міжмережевих розмов, проте фактично мають на увазі необхідність щомісячного поповнення рахунку і лише певну кількість нетарифікованих хвилин.
Рішення було прийняте в ході наради держрегулятора з представниками операторів та Державного комітету з питань технічного регулювання та споживчої політики (Держспоживстандарт).
Відповідно до прес-релізу, зразки реклами буде передано Держспоживстандарту для аналізу відповідності вимогам законів "Про захист прав споживачів" та "Про рекламу".
Як повідомлялося, рішення НКРЗ про заборону так званих "нульових" тарифів на послуги мобільного зв'язку прийнято на минулому тижні.
У комісії вважають, що встановлювані на цей час мобільними операторами "нульові" тарифи найчастіше є обманом споживача, оскільки хоча й декларують "нульову" вартість всередині мережевих і міжмережевих розмов, проте фактично мають на увазі необхідність щомісячного поповнення рахунку і лише певну кількість нетарифікованих хвилин.