Впровадження нових сервісів і програмного забезпечення дуже важливе. Це полегшує життя клієнтам і власникам сайтів. Зараз середні і невеликі магазини підключають логістичні, складські, бухгалтерські програми. Великі ж створюють проекти для вирішення безлічі завдань. Проте останнім часом і малому бізнесу доступні багатопланові сервіси. Також дуже важливо створити правильний бізнес-план інтернет-магазину. Це можливо в агентстві Lemarbet.com.
Доставка
Для розвинених держав безкоштовна і швидка доставка не є проблемою. У Росії логістична мережа розвинена недостатньо, в Україні ж товар реально доставити за 1-2 дні. Проте для клієнта ці проблеми неважливі, в колі його інтересів ціна і доставка. У наш час спостерігається активний розвиток мережі видачі товарів у Росії, тому в найближчих 3-5 років питання, пов'язане з доставкою, буде вирішене.
Автоматизація
Нові технології спонукають до впровадження автоматизації. Багато товарів можна придбати автоматично. Зокрема це стосується інформаційних послуг і продуктів. В даній сфері автоматизація є нормою. Проте продаж реальних товарів в автоматичному режимі - це швидше чудо. Це можуть собі дозволити акули електронної комерції на зразок Amazon. Вони використовують доставку роботами і автоматизовані склади. Незабаром така тенденція буде все більше розвиватися. Відразу світові гіганти, а потім і регіональні компанії перейдуть на автоматичну або напівавтоматичну роботу, включаючи підбір товару, розрахунок і доставку.
Регіональні тенденції
В світі найбільш активно формується ринок електронної комерції в країнах, які розвиваються, а саме в Індонезії, Китаї, Аргентині, Росії, Мексиці. Судячи з темпів розвитку ринку, пострадянські держави належать до останньої групи. Це свідчить про те, що процес набуває масштабного розвитку, хоча покупці в цих державах не дуже багаті. Основний показник зростання електронної комерції в Росії залишається за регіонами, а це приблизно 70-80% від загального числа.
Тренди в різних сферах
Більша частина електронної комерції – це одяг, побутова електроніка і аксесуари. Показник популярності цих товарів в Рунеті складає 50%. У розвинених країнах він трохи нижчий, а саме 40-45%. Великим попитом також користуються книги, побутові і офісні товари, меблі та інші категорії. Сегмент, який тільки формується (за версією eMarketer) – це напої, продукти харчування і запчастини для транспорту.
Поза сумнівом, існує безліч традиційних прийомів в електронній комерції: розширення каталогів, надання різних способів оплати і доставки, підключення нових сервісів. Проте це звичні процеси, які розвиваються постійно. Ринок електронної комерції розширюється. Розвинені країни впроваджують нові технології, які залишають свій відбиток. Ринки пострадянських країн перебувають на стадії формування, тому нові проекти мають всі шанси на успішний старт.
Джерело: